Szegedi Tudományegyetem, Gazdaságtudományi Kar Ahol tudás és szándék találkozik

Kutatás, tudomány  --  Tudományos közlemények  --  SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei  --  Szolgáltatások világa

Szolgáltatások világa

Hetesi Erzsébet - Majó Zoltán - Lukovics Miklós [szerk.]

JATEPress, Szeged, 2009

1. A szolgáltatások sokszínűsége
2. A szolgáltatások szerepe a tudás alapú gazdaságban
3. A közszolgáltatások jellegzetességei
4. Új utak az elektronikus szolgáltatásokban
  • Gyarmatiné dr. Bányai Edit - Rényi Zsolt Dániel:
    Turizmus 2.0: a kollaborációs új formáit lehetővé tevő alrendszerek bemutatása
  • Majó Zoltán - Szakál Péter:
    Az elektronikus szolgáltatások térnyerése egy egyetemi esetpélda tükrében
  • Gyarmatiné dr. Bányai Edit - Kajos Attila:
    Az interaktív televízió marketing aspektusai
  • Révész Balázs:
    Kapcsolatorientáció a szolgáltatásmarketingben
  • Bognár Rita:
    Elektronikus információszolgáltatások az Európai Unióról
Szolgáltatások a pénzügyi világban

Vélemény a gyakorlatból