Szegedi Tudományegyetem, Gazdaságtudományi Kar Ahol tudás és szándék találkozik

Kutatás, tudomány  --  Tudományos közlemények  --  SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei  --  Szolgáltatások világa

CRM - Ügyfélkapcsolat Menedzsment - CRM a pénzügyi szolgáltató szektorban

Megyeri Eszter
Az ügyfélkapcsolat fontosságát az elmúlt 20 év során sokan, sokféleképpen hangsúlyozták mind az elméleti kutatások, mind a gyakorlati üzleti életben. Annak meghatározására, hogy az ügyfélkapcsolat miként legyen a stratégia, a taktikai és az operatív rendszerek része, már más megközelítéseket látunk. E dolgozat a CRM elméletét és gyakorlatát kívánja megvizsgálni az alapértelmezéstől, definícióktól elindulva, s kiteljesedve a CRM rendszerként történő bemutatására. A dolgozat második fele a pénzügyi szolgáltató szektorban vizsgálja a CRM helyét, hatékonyságát és lehetőségeit.
 
A teljes cikk pdf formátumban