Az SZTE Gazdaságtudományi Karán szerveződött Marketing Klub a hallgatók ismereteit kívánja olyan témákkal bővíteni, amelyek bemutatására - az idő hiányában - már nincs lehetőség az előadásokon. Közösségi programok, kirándulások, szakestek során a hallgatók nem csak elméjüket csiszolhatják, de jobban megismerhetik egymást. Emelett minden érdeklődő véleményére kíváncsiak vagyunk, hiszen az itt található témák más területeken dolgozók és tanulók számára is hasznosak, érdekesek lehetnek.
Diplomaosztó ,Európai Unió ,SZTE ,Szegedi Tudományegyetem ,felsőoktatás ,infláció ,klaszter ,kommunikáció ,konvergencia ,közszféra ,liberalizáció ,marketing ,munkanélküliség ,regionális gazdaságfejlesztés ,regionális politika ,regionális versenyképesség ,szervezeti kultúra ,területfejlesztés ,versenyképesség ,versenyszabályozás ,