A szervezetközi együttműködések számtalan paraméterrel leírhatóak, melyek közül talán legtágabb jellemző az általuk teremtett érték fogalma. A kapcsolati érték – azaz egy együttműködés milyen értéket termel a résztvevők számára – megragadható mind társas (kapcsolati minőség fogalma), mind gazdasági (kapcsolati teljesítmény) jellemzőkkel, melyek súlya az elmúlt években radikálisan átalakult. Ez az átalakulás a kapcsolatmenedzsment magatartás módosításának képességét is előtérbe helyezi, mely egyben az interakció kezelési képességét helyezi előtérbe. A workshop e kérdéseket járja körbe, kiemelve a témakör kapcsán jelentkező kutatási kérdéseket, alapvető kutatási eredményeket.
A workshop fókusza a vállalkozásfejlesztés és a családi vállalkozások tulajdonságainak területe. A családi vállalkozásokra az elmúlt években fokozott figyelem vetült, hiszen e vállalkozások a családi kapcsolatok hálózatait kiaknázva, azt tőkeként alkalmazva jelentősen stabilabb működési paraméterekkel kecsegtetnek, mint ennek hiánya esetén. Ezzel összefüggésben lényeges kérdésként merül fel e vállalkozások tulajdonságainak megragadhatósága, a hazai vállalkozások legfontosabb problémáinak, fejlesztési igényeinek azonosítása. A workshop hangsúlyt helyez az alapvető összefüggések tisztázására éppúgy, mint a lehetséges kutatási témák és területek felvetésére, azonosítására.
Az információs társadalom feltételrendszerében lényeges kérdés a fogyasztói magatartást gyökeresen átformáló e-business megoldások kutatása, feltárva a cybertér nyújtotta lehetőségek további (harmadik generációs) kiaknázhatóságát, mindezek értelmezhetőségét egyrészt a non-business programok, másrészt a business jellegű interakciók területén. A workshop program hangsúlyt fektet az „y” generáció sajátosságainak szemléltetésére, az új generáció (elsősorban fiatalok) fogyasztásának jogi és marketing dilemmáira, a kollaboratív filtering fiatalok döntésére gyakorolt befolyásának elemzésére.
Főoldal — Program — A workshopok bemutatása — Jelentkezés — Kapcsolat
Diplomaosztó ,Európai Unió ,SZTE ,Szegedi Tudományegyetem ,felsőoktatás ,infláció ,klaszter ,kommunikáció ,konvergencia ,közszféra ,liberalizáció ,marketing ,munkanélküliség ,regionális gazdaságfejlesztés ,regionális politika ,regionális versenyképesség ,szervezeti kultúra ,területfejlesztés ,versenyképesség ,versenyszabályozás ,