Egy jókedvű hónap a férfiak egészségéért.
A világszerte nagy népszerűségnek örvendő vicces, ám komoly témákat érintő társadalmi kampányhoz idén először szegediek is csatlakozhatnak a Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Karának munkatársai szervezésében. Sportesemény, közös fényképezkedés, magyar és angol nyelvű szakmai programok várják mindazokat, hölgyeket és urakat, akik tenni szeretnének a jó ügy érdekében.
A 2004-ben Ausztráliából indult mozgalom célja, hogy felhívja a figyelmet a férfiak egészségmegőrzésének és a prevenciónak a fontosságára, Az erősebb nem képviselői köztudottan nem szívesen vesznek részt azokon a szűrővizsgálatokon, amelyek pedig gyakran életmentőnek bizonyulnak, és amelyek sokat javíthatnának a férfiak egészségi állapotát leíró statisztikák gyászos eredményein. A Movemberhez csatlakozókat nemcsak remek rendezvények várják, hanem bátorítást is kaphatnak – önmaguk és mindannyiunk érdekében.
A Movember szimpatizánsai november elsején megborotválkoznak, majd a hónap során bajuszt növesztenek. A bajusz a kampány szimbólumaként hívja fel a figyelmet lépten nyomon (például plakáton és pólón) a Movember üzenetére: törődni az egészséggel férfias és megbecsült viselkedés.
A szegedi Movember a következő programot kínálja a résztvevőknek:
Bajusz buli: November 26. - JATE Klub
Diplomaosztó ,Európai Unió ,SZTE ,Szegedi Tudományegyetem ,felsőoktatás ,infláció ,klaszter ,kommunikáció ,konvergencia ,közszféra ,liberalizáció ,marketing ,munkanélküliség ,regionális gazdaságfejlesztés ,regionális politika ,regionális versenyképesség ,szervezeti kultúra ,területfejlesztés ,versenyképesség ,versenyszabályozás ,