Morafcsik László, a Fundamenta-Lakáskassza Zrt. értékesítési és marketing igazgatója tartott előadást a GTK-n.
Március 26-án a Gazdaságtudományi Kar aulájában szép számmal gyűltek össze az érdeklődők, hogy megtudhassák, milyen kihívásokkal kell szembenéznie napjainkban egy pénzügyi szolgáltatásokat nyújtó szervezetnek mind pénzügyi, mind marketing tevékenységük tekintetében. Az előadás során elhangzott, hogy hogyan pozícionálja magát a Fundamenta-Lakáskassza Zrt., Magyarország piacvezető otthonfinanszírozási pénzintézete, valamint milyen eredményekkel büszkélkedhet eddig.
Megtudtuk, hogy milyen szükséges lépéseket kellet tennie a cégnek ahhoz, hogy az országban egyedüliként, évről évre kimagasló és tartós növekedést érjen el, valamint azt is, hogy milyen eszközökkel érdemes a - klasszikus médiumoktól javarészt távol álló - fiatalokat hatékonyan megszólítani.
Az MKT Szegedi Ifjúsági Szervezete és az SZTE Marketing Klub közös szervezésében megrendezésre került előadás jó hangulatáról és interakciójáról az előadó személye és tudása, valamint a téma érdekessége és a résztvevők aktivitása egyaránt gondoskodott. Az igazán kreatív hallgatók és tanárok ötleteikkel, hozzászólásaikkal és kérdéseikkel köszönték meg az előadónak színes és figyelemfelkeltő prezentációját.
Diplomaosztó ,Európai Unió ,SZTE ,Szegedi Tudományegyetem ,felsőoktatás ,infláció ,klaszter ,kommunikáció ,konvergencia ,közszféra ,liberalizáció ,marketing ,munkanélküliség ,regionális gazdaságfejlesztés ,regionális politika ,regionális versenyképesség ,szervezeti kultúra ,területfejlesztés ,versenyképesség ,versenyszabályozás ,