Szegedi Tudományegyetem, Gazdaságtudományi Kar Ahol tudás és szándék találkozik

Hírek  --  Hírek  --  SZTE GTK hírarchívum  --  GTK 2013. Március

Google AdWords a Marketing Klub keretén belül

Googleadw

2013. március 20-án a Marketing Klub szervezésében ismét egy izgalmas témájú előadást hallgathatott meg a kíváncsi marketinges közönség. Fekete Gábor egy tartalmas előadás keretében bemutatta mi is az a Google AdWords, és milyen szolgáltatásokat tud nyújtani egy szervezetnek a mai online világban. Hiszen itt a három legfontosabb kérdés a következő: "Kinek, mikor és hogyan?". Ebben segít az AdWords.

2013. március 27.

A témát három oldalról lehet megközelíteni. Egyrészt a vásárló mint Google-használó oldaláról, ami arra világít rá, hogy egy bizonyos keresés alkalmával miért pont azok a hirdetések jelennek meg, amik a keresőben láthatók. Továbbá azt is megtudhattuk, hogy ezek után miért is látunk ezzel kapcsolatos hirdetményeket akár heteken keresztül.

Másrészt betekintést nyertünk a hirdető cég szemszögébe. Abba, hogy hogyan is működik az AdWords felülete, mik azok a kulcsszavak, amiket érdemes megadni egy kampány futtatása előtt, vagy éppen arra, hogy mi is az a kampány.

Végül, de nem utolsó sorban a Google szemszöge is nagyító alá került. Megnéztük, hogy milyen mutatókat használ és ezek mit jelentenek. Megtudtuk, hogy mi alapján dől el az, hogy kiknek a hirdetései állnak a rangsor elején és hogyan lehet olyan vevőkövetési rendszert kidolgozni, ami építi és sikeressé teszi a Google AdWords-öt, valamint az adott szervezetet.


Az előadás sikerességét mi sem bizonyítja jobban, mint a színvonalas témafeltárás, és az érdeklődők száma.

A Marketing Klub a következő programjára is vár mindenkit szeretettel, ami 2013. április 3-án kerül megrendezésre. A témát és az érdekességeket a Procter and Gamble szolgáltatja, az est jelszava: "Brand building in P&G"

Az esemény Facebookon is elérhető az alábbi https://www.facebook.com/events/281994621932680/?ref=22linken.