2013. március 20-án a Marketing Klub szervezésében ismét egy izgalmas témájú előadást hallgathatott meg a kíváncsi marketinges közönség. Fekete Gábor egy tartalmas előadás keretében bemutatta mi is az a Google AdWords, és milyen szolgáltatásokat tud nyújtani egy szervezetnek a mai online világban. Hiszen itt a három legfontosabb kérdés a következő: "Kinek, mikor és hogyan?". Ebben segít az AdWords.
A témát három oldalról lehet megközelíteni. Egyrészt a vásárló mint Google-használó oldaláról, ami arra világít rá, hogy egy bizonyos keresés alkalmával miért pont azok a hirdetések jelennek meg, amik a keresőben láthatók. Továbbá azt is megtudhattuk, hogy ezek után miért is látunk ezzel kapcsolatos hirdetményeket akár heteken keresztül.
Másrészt betekintést nyertünk a hirdető cég szemszögébe. Abba, hogy hogyan is működik az AdWords felülete, mik azok a kulcsszavak, amiket érdemes megadni egy kampány futtatása előtt, vagy éppen arra, hogy mi is az a kampány.
Végül, de nem utolsó sorban a Google szemszöge is nagyító alá került. Megnéztük, hogy milyen mutatókat használ és ezek mit jelentenek. Megtudtuk, hogy mi alapján dől el az, hogy kiknek a hirdetései állnak a rangsor elején és hogyan lehet olyan vevőkövetési rendszert kidolgozni, ami építi és sikeressé teszi a Google AdWords-öt, valamint az adott szervezetet.
Az előadás sikerességét mi sem bizonyítja jobban, mint a színvonalas témafeltárás, és az érdeklődők száma.
A Marketing Klub a következő programjára is vár mindenkit szeretettel, ami 2013. április 3-án kerül megrendezésre. A témát és az érdekességeket a Procter and Gamble szolgáltatja, az est jelszava: "Brand building in P&G"
Az esemény Facebookon is elérhető az alábbi https://www.facebook.com/events/281994621932680/?ref=22linken.
Diplomaosztó ,Európai Unió ,SZTE ,Szegedi Tudományegyetem ,felsőoktatás ,infláció ,klaszter ,kommunikáció ,konvergencia ,közszféra ,liberalizáció ,marketing ,munkanélküliség ,regionális gazdaságfejlesztés ,regionális politika ,regionális versenyképesség ,szervezeti kultúra ,területfejlesztés ,versenyképesség ,versenyszabályozás ,