2013. július 2-án 18 órakor új, négyestés rendezvénysorozat indul a GTK Aulájában
(Kálvária sgt. 1.). Az Ecodemia Nyári Egyetemre szeretettel várjuk Szeged, illetve a Dél-alföldi Régió vállalati vezetőit.
Az ECOdemia Nyári Egyetem rendezvénysorozatot életre hívói, a Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kara, a CIB Bank ZRt. és a Csongrád Megyei Kereskedelmi és Iparkamara a gazdasági ismeretek és információk terjesztése érdekében hozták létre.
Az ECOdemia Nyári Egyetem célja (illeszkedve az ECOdemia rendezvénysorozat alapvető értékeihez) elsősorban Szeged, illetve a Dél-alföldi Régió vállalati vezetői számára történő értékteremtés. Az aktuális gazdasági, gazdaságpolitikai és vállalati trendek bemutatása mellett kiemelt fontosságú a vállalati szereplők közötti interakció lehetőségének megteremtése, a meglévő tapasztalatok új ismeretekkel történő gazdagítása.
ECOdemia Nyári Egyetem
Program
Prof. Dr. Kovács Árpád, egyetemi tanár, SZTE GTK, a Költségvetési Tanács elnöke
A gazdaságpolitika aktuális trendjei, lehetőségei
2013. július 2. 18:00 óra, GTK Aula (6722 Szeged, Kálvária sgt. 1.)
Dr. Lukovics Miklós, egyetemi docens, SZTE GTK – Tóth Róbert, tervező-elemző, Nemzetgazdasági Tervezési Hivatal
A Dél-alföldi Régió és Csongrád megye vállalkozásfejlesztési prioritásai, a célok érdekében mobilizálható források szerkezete
2013. július 9. 18:00 óra, GTK Aula (6722 Szeged, Kálvária sgt. 1.)
Pomázi Gyula, a Provice Kft. ügyvezetője
Beruházások, szereplők, potenciális együttműködések és igények a Dél-alföldi Régióban
2013. július 11. 18:00 óra, GTK Aula (6722 Szeged, Kálvária sgt. 1.)
Dr. Bodnár Viktória, az IFUA Horváth & Partners Vezetési és Informatikai Tanácsadó Kft. ügyvezető igazgatója
A gazdasági válság vállalati tapasztalatai – az aktuális kérdések átfogó bemutatása
2013. július 16. 18:00 óra, GTK Aula (6722 Szeged, Kálvária sgt. 1.)
A programokon a részvétel ingyenes.
Diplomaosztó ,Európai Unió ,SZTE ,Szegedi Tudományegyetem ,felsőoktatás ,infláció ,klaszter ,kommunikáció ,konvergencia ,közszféra ,liberalizáció ,marketing ,munkanélküliség ,regionális gazdaságfejlesztés ,regionális politika ,regionális versenyképesség ,szervezeti kultúra ,területfejlesztés ,versenyképesség ,versenyszabályozás ,