A Szegedi Marketing Klub hagyományteremtő jelleggel idén ősszel is meginvitálta a lelkes és érdeklődő hallgatókat egy rövid, de hasznos látogatásra az Unilever magyarországi képviseletéhez. A borongós őszi reggel ellenére népes létszámmal gyűlt össze a társaság a Szegedi Pályaudvaron, ahonnan közös - csapatépítésként is felfogható – vonatút vette kezdetét.
Délután egy órára érkeztek meg a szegedi hallgatók az Unilever Budapesti irodájához – ahol további lelkes egyetemisták csatlakoztak hozzájuk, majd a welcome kávé/tea elfogyasztása után kezdetét vették a már olyan nagyon várt vállalati prezentációk.
Elsőként Benkőczy Laura, az Unilever HR munkatársa tartott előadást az Unilever vállalati filozófiájáról valamint jelenlétéről a hazai és nemzetközi piacon. Ezt követően egy több mint 20 éve ott dolgozó marketinges munkatársuk, Rajnai Ágnes vezette be a szegedi egyetemistákat munkájának rejtelmeibe, szép és kevésbé szép emlékeibe egyaránt. Mivel a hölgy rendkívül sok márkával dolgozott az évek során, számtalan márka, számtalan kampányához kapcsolódoan tudott újat és érdekeset mondani, ezért a hallgatóság minden tagja megtalálhatta azt, ami érdekelte. A prezentációt minden résztvevő szívesen hallgatta, és pozitívan nyilatkozott az elhangzottakról:
„....Rajnai Ágnes egy olyan másfél órás előadást nyomott le, amit Kotler bácsi is jegyzetelt volna. Hihetetlen jól nyomta! Ilyen marketing szaktekintéllyel for profit oldalról még soha nem találkoztam. És nem a szokásos könyv szagú meg elcsépelt bullshitet nyomta, hanem azt, amit 20 év marketingvezetői tapasztalattal a háta mögött ő maga gondol, illetve csinál(t). Nagyon nagy élmény volt őt hallgatni, és sok mindent "viszek haza" az előadásból”-nyilatkozta a prezentiációt követően Prónay Bence marketing mesterszakos hallgató.
A prezentációkat követően bemutatták az épületet, az irodákat, pihenőtermeket valamint betekintés nyerhettünk az Unilever dolgozók számára fentartott boltba is, ahol ismét szembesülhettünk a számtalan márkával, amely az Unilever oltama alatt áll.
A körbevezetés után a cég HR munkatársai a gyakornoki lehetőségről tájékoztatták az érdeklődőket, valamint további kérdésekre is választ kaphattak a résztvevők. A program zárásaként mindenki ajándékban részesült az Unilever jóvoltából.
Az látottakról és hallottakról néhány résztvevő így nyilatkozott:
„A kirándulás alapvetően tetszett, az Unilever szerintem megfelelő választás volt. Legközelebb is mennék hasonló jellegű kirándulásra, ha lenne lehetőség”-mondta Ábrahám Petra marketing mesterszakos hallgató.
„Jó volt, pont erre számítottam”- nyilatkozta Domonkos Nelly, kereskedelem és marketing alapszakos hallgató.
Meglátásunk szerint – valamint a visszajelzések alapján – egy rendkívül tanulságos programon vehettek részt a Szegedi Marketing Klub tagjai. Amennyiben lehetőség lesz rá, a jövőben is tervezünk hasonló megmozdulásokat, és igyekszünk minél érdekesebb és hasznosabb programokat ajánlani számotokra. Kövessétek facebook oldalunkat, hogy mindig első kézből értesüljetek a legfontosabb hírekről: http://www.facebook.com/sztemarketingklub
Üdvözlettel:
Marketing Klub
Diplomaosztó ,Európai Unió ,SZTE ,Szegedi Tudományegyetem ,felsőoktatás ,infláció ,klaszter ,kommunikáció ,konvergencia ,közszféra ,liberalizáció ,marketing ,munkanélküliség ,regionális gazdaságfejlesztés ,regionális politika ,regionális versenyképesség ,szervezeti kultúra ,területfejlesztés ,versenyképesség ,versenyszabályozás ,