Szegedi Tudományegyetem, Gazdaságtudományi Kar Ahol tudás és szándék találkozik

Hírek  --  Hírek  --  SZTE GTK hírarchívum  --  GTK 2011. Szeptember

Országos Városmarketing Verseny

Dom-ter

A Miskolci Egyetem Marketing Intézete újra megrendezi a két éve nagy sikerrel zárult "Együttműködve versenyezni!" elnevezésű Országos Városmarketing versenyt a felsőoktatásban tanuló diákok számára.

2011. október 03.

A verseny lehetőséget teremt a hallgatók számára a megszerzett elméleti tudásuk gyakorlati hasznosítására, a városmarketing szakértőivel való kapcsolatépítésre, a választott város, szűkebb pátriájának népszerűsítésére az ország többi felsőoktatásban résztvevő hallgatója előtt. Célunk még, hogy a városmarketinggel, településfejlesztéssel foglalkozó szakemberek szakmai együttműködését, a magyar városok közötti együttműködést ösztönözzük, erősítsük.

 

Csapatok jelentkezési határideje: 2011. október 31.


A nevezés feltételei és módja:
3 fős csapatba szerveződve pályázhat minden felsőoktatási intézményben tanuló fiatal.
A nevezést elektronikus levélben vagy személyesen 2011. október 30-ig lehet benyújtani a verseny honlapján, www.marketing-turizmus.hu/varosmarketing található jelentkezési lap formájában.


1. forduló: Elemző, javaslatokat megfogalmazó tanulmány készítése
Téma: Turisztikai versenyben a városunk
Tartalom: az írásbeli pályamunka végezze el a szabadon választott település turisztikai versenyképességének marketing szempontú helyzetértékelését, elemzését, versenyelőnyeinek meghatározását, pozícionálását a magyar városok között. Konzisztens és reális javaslatok dolgozzon ki a település, a desztináció turizmusmarketing koncepciójára, stratégiai programjaira, akcióira vonatkozóan, különös tekintettel a márka-építésre, a turisztikai célcsoportok elérésére, a közösségi és a turisztikai vállalkozások közötti kooperációra.
Terjedelem: min. 20 és max. 50 oldal (további mellékletek lehetségesek)
Beküldési határidő: 2011. december 15.
Az értékelés lezárása: 2012. január 15.


2. forduló Szóbeli prezentáció a legjobb pályamunkát beküldő csapatok között
Téma: Mutasd be városod, hívd a turistákat!
Tartalom: az írásbeli fordulóban választott város közösségi turizmusmarketingje kommunikációs tervének összeállítása, konkrét kampányterv benyújtása, prezentálása, megvalósíthatóságának bizonyítása.
Várható időpont: 2012. február vége


Díjak:
1. helyezett: 500.000 Ft összegű pénzjutalom
2. helyezett: 250.000 Ft összegű pénzjutalom
3. helyezett: 150.000 Ft összegű pénzjutalom
További és kiegészítő díjak, felajánlások: ajándékok, jegyek, belépők, folyóirat-előfizetések.


A nevezések beérkezési helye, további információk a verseny titkárságán:

Miskolci Egyetem Marketing Intézet

3515 Miskolc, Egyetemváros

Tel.: 46/565-196, fax: 46/565-197;

e-mail: marrita@uni-miskolc.hu

www.marketing-turizmus.hu/varosmarketing