A Magyar Marketing Szövetség elnöke Kozák Ákos tartott előadást a GTK főépületének falai között.
A színvonalas előadás első felében az érdeklődő hallgatók megismerhették a Magyar Marketing Szövetség történetét, felépítését illetve az Ifjúsági Tagozat kínálta lehetőségeket. A prezentáció második felében pedig a piackutatás hazai és nemzetközi fejlődéséről és trendjeiről kaptak értékes információkat a hallgatók. Az előadás zárásaként pedig a közönség csatlakozhatott is a szövetséghez, így azonnal egy szakmai közösség részesévé váltak a leendő szegedi szakemberek.
Diplomaosztó ,Európai Unió ,SZTE ,Szegedi Tudományegyetem ,felsőoktatás ,infláció ,klaszter ,kommunikáció ,konvergencia ,közszféra ,liberalizáció ,marketing ,munkanélküliség ,regionális gazdaságfejlesztés ,regionális politika ,regionális versenyképesség ,szervezeti kultúra ,területfejlesztés ,versenyképesség ,versenyszabályozás ,