Értesz a marketinghez? Vannak jó ötleteid? Szereted a kihívásokat és bírod a terhelést? Most megmutathatod!
Amit várunk:
- profi, felelősségteljes hozzáállást
- 3 fős lelkes, csapatok jelentkezését 2010. április 6-ig
(a csapatban mindenki SZTE hallgató, legalább 1 fő GTK-s!)
- javaslatot a GTK 2010/2011-es beiskolázási kampányára, elvárások:
o kreatív, a potenciális felvételi jelentkezők figyelmét, érdeklődését felkeltő és jelentkezésre ösztönző kampánymegoldások
o Nyílt Nap eseménysorozat folytatása
o tanulmányi verseny folytatása
o illeszkedés az SZTE értékrendjéhez, imázsához
o max 2 MFt-os költségkeret
- határidők pontos betartását
- titoktartást a munka során és az azt követő 5 évben az SZTE és GTK marketing stratégiájával és költségvetésével kapcsolatban.
Amit adunk:
- A nyertes csapat tagjai felvételt nyernek a 2010/2011. tanév I. félévében a GTK Marketing Osztályára, ahol megvalósíthatják nyertes elképzeléseiket.
- Fizetést: bruttó 50.000,-Ft/fő/hó, 6 hónapig.
- Hozzáférést a GTK és az SZTE korábbi kampányainak adataihoz.
- Teljes körű informatikai és grafikai háttértámogatást a nyertes tervek megvalósításához.
Vigyázat, mély víz! Csak úszóknak!
A pályamű kötelező elemei:
kreatív stratégia
médiastratégia (ATL és BTL elemeket egyaránt tartalmazhat)
becsült költségvetés (tartalmaz minden olyan tételt, amelyet nem saját erőből tud megvalósítani a GTK, pl.: grafikai tervezés, nyomdai költségek, médiaköltségek, postaköltség, stb.)
Fontosabb határidők:
Jelentkezés és regisztráció: 2010. március 22-ig itt.
1. forduló: pályamű benyújtása (formai, tartalmi korlátok nélkül 1 nyomtatott és 1 elektronikus példányban) 2010. április 30-ig.
2. forduló, ppt prezentáció: a legjobbnak ítélt 3 csapat a dékáni vezetés előtt prezentálja az elképzeléseit 2010. május 13-án.
Érdekel? Jelentkezz!
További információ:
CooSpace -> GTK Marketing Igazgató pályázat színtér
További információ:
Révész Balázs | Szakál Péter |
---|
Diplomaosztó ,Európai Unió ,SZTE ,Szegedi Tudományegyetem ,felsőoktatás ,infláció ,klaszter ,kommunikáció ,konvergencia ,közszféra ,liberalizáció ,marketing ,munkanélküliség ,regionális gazdaságfejlesztés ,regionális politika ,regionális versenyképesség ,szervezeti kultúra ,területfejlesztés ,versenyképesség ,versenyszabályozás ,