Nappali tagozat
Az oklevélben szereplő képzettség megnevezése:
Felsőfokú közgazdász-asszisztens marketingkommunikáció szakirányon
A képzés célja:
Olyan szakemberek képzése, akik alkalmasak kisvállalkozások marketing területén vezetői, nagyobb vállalkozásoknál középvezetők és felsővezetők mellett marketing szakreferensi, asszisztensi tevékenységet folytatni. Ismerik a marketing különböző területeit, különös tekintettel az üzleti kommunikációs módszerekre, a reklám- és médiakutatás területeire, az integrált marketingkommunikációs tervek kidolgozására és végrehajtására, a reklám jogi, etikai és esztétikai követelményeire.
Képzési idő:
3 félév + 1 félév szakmai gyakorlat
Az oklevél kiadásához előírt nyelvi követelmény:
Alapszintű szakmai idegennyelv-tudást igazoló intézményi vizsga.
Főbb szakmai tárgyak:
Kis- és középvállalkozások marketingje
Marketingkommunikáció
Fogyasztói magatartás
Piackutatás
Public Relations
Reklámpszichológia
Értékesítési politika
Fizetendő díjak
Az önköltség összege/félév az első tanévben (önköltséges képzés esetén): 150.000,- Ft
(A további tanévekben az önköltség összege legfeljebb az előző tanévben megállapított önköltségnek a Központi Statisztikai Hivatal által előző évre vonatkozóan közzétett fogyasztói árindexszel növelt összege lehet.)
Bővebb információ:
Farkas Zsóka
oktatási koordinátor
Telefon: 62/544-213
E-mail: farkas.zsoka@eco.u-szeged.hu
Pásztor Mónika
tanulmányi előadó
Telefon: 62/546-911
E-mail: pasztor.monika@eco.u-szeged.hu
Diplomaosztó ,Európai Unió ,SZTE ,Szegedi Tudományegyetem ,felsőoktatás ,infláció ,klaszter ,kommunikáció ,konvergencia ,közszféra ,liberalizáció ,marketing ,munkanélküliség ,regionális gazdaságfejlesztés ,regionális politika ,regionális versenyképesség ,szervezeti kultúra ,területfejlesztés ,versenyképesség ,versenyszabályozás ,