Idén is megrendezésre kerül a L'Oreal Brandstorm nemzetközi verseny, melyre 3 fős csapatok jelentkezését várjuk!
L'Oréal Brandstorm is the long-running global marketing business game, which gives a unique opportunity for students all around the world to take on the role of an International Brand Manager by working on one of L'Oréal's existing global brands.
On its 20th anniversary Brandstorm takes on one of L'Oréal's most passionate brands: The Body Shop. This year we invite the most creative and marketing-savvy students to CREATE for a beautiful world by tackling a brand which advocates beauty with values.
Brandstormers will analyse and understand well the specific distribution channel of The Body Shop and the concept of Community Fair Trade ingredients.
2012 Case Study: „Be creative and imagine the new iconic and innovative product - or product range - of The Body Shop, respecting the brand's values."
Schmidt Attila
L'Oréal Brandstorm - Magyarország
Jelentkezési határidő (nagy érdeklődésre való tekintettel): 2012. március 11. 18:00
Téma: The Body Shop
Bővebb infok és regisztráció a verseny hivatalos weboldalán: www.brandstorm.loreal.com
Verseny trailer: Itt megnézheted!
Diplomaosztó ,Európai Unió ,SZTE ,Szegedi Tudományegyetem ,felsőoktatás ,infláció ,klaszter ,kommunikáció ,konvergencia ,közszféra ,liberalizáció ,marketing ,munkanélküliség ,regionális gazdaságfejlesztés ,regionális politika ,regionális versenyképesség ,szervezeti kultúra ,területfejlesztés ,versenyképesség ,versenyszabályozás ,