Prof. Dr. Rekettye Gábor a Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar professzorának GMN (Global Marketing Network) taggá való kinevezése.
A professzor Úr az első magyar, akit beválasztottak a GMN szervezetébe. Véleménye szerint a felgyorsult világban ahol élünk, egyre nő a szükség a jól képzett, nemzetközi kapcsolatokkal rendelkező szakemberek iránt. Magyarország méretéből és gazdasági struktúrájából adódóan az országnak szüksége van a marketing szakemberek sikeres munkájára az ország integrálási folyamatához, amely segítségével a hazai cégek a globális gazdaság fő áramvonalába kerülhetnek. A GMN lehető teszi az olyan szakemberek képzését, akik sikeresek tudnak lenni ebben a folyamatban, ezért is nagy elismerés a professzornak, hogy tagja lehetek ennek a szervezetnek.
Rekettye Gábor feladata lesz többek között a GMN magyarországi szervezetének megszervezése is.
A Global Marketing Network az üzleti élet és a marketing szakterület nemzetközi tagsággal rendelkező szervezete. 2005-ös indítása óta világhírű hálózattá nőtte ki magát, ezzel irigylésre méltó hírnevet szerezve. A szervezet célja, hogy mindenben támogassa professzionális marketinges szakembereket céljaik elérésében bárhol is legyenek a világban.
Diplomaosztó ,Európai Unió ,SZTE ,Szegedi Tudományegyetem ,felsőoktatás ,infláció ,klaszter ,kommunikáció ,konvergencia ,közszféra ,liberalizáció ,marketing ,munkanélküliség ,regionális gazdaságfejlesztés ,regionális politika ,regionális versenyképesség ,szervezeti kultúra ,területfejlesztés ,versenyképesség ,versenyszabályozás ,