Az AIESEC a világ 3. legnagyobb non-profit szervezete, mely egyedülálló módon kapcsolja össze a hallgatói és vállalati oldalt. Tevékenysége a nemzetközi szakmai gyakorlaton alapul, mely során innovatív és költséghatékony megoldásokat kínál többek között menedzsment, információtechnológiai és mérnöki területeken a KKV szektor, non-profit szféra és a multinacionális vállalatok számára is.
A Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar Hallgatói Önkormányzata a Gazdaságtudományi Kar hat éves önálló fennállása óta képviseli a hallgatókat a kari vezetés, az oktatók, más karok és diákszervezetek felé. A Hallgatói Önkormányzat 12 képviselőjével azon dolgozik, hogy a hallgatók jogai és érdekei széles körben képviselve legyenek, illetve megteremtse a hangulatot ahhoz, hogy a diákok és az oktatók ismerkedhessenek egymással.
Az Magyar Közgazdasági Társaság Magyarország egyik legnagyobb hagyományú, legjelentősebb szakmai-tudományos egyesülete. A társaság 1894-es megalakulásától a nemzetgazdaság felemelkedési lehetőségeinek kutatását, a közgazdasági ismeretek terjesztését, a szakmai közélet fejlesztését és a közgazdászok általános érdekeinek képviseletét vállalta feladatául. Mindezt sokféle fórum, előadások, tanfolyamok, szakmai viták, találkozók és vándorgyűlések megszervezésével kívánja elérni.
Az SZTE Gazdaságtudományi Karán szerveződött Marketing Klub a hallgatók ismereteit kívánja olyan témákkal bővíteni, amelyek bemutatására - az idő hiányában - már nincs lehetőség az előadásokon. Közösségi programok, kirándulások, szakestek során a hallgatók nem csak elméjüket csiszolhatják, de jobban megismerhetik egymást.
Diplomaosztó ,Európai Unió ,SZTE ,Szegedi Tudományegyetem ,felsőoktatás ,infláció ,klaszter ,kommunikáció ,konvergencia ,közszféra ,liberalizáció ,marketing ,munkanélküliség ,regionális gazdaságfejlesztés ,regionális politika ,regionális versenyképesség ,szervezeti kultúra ,területfejlesztés ,versenyképesség ,versenyszabályozás ,