Tehetséggondozó workshop és kerekasztal-beszélgetés a GTK-n
2014. május 30-án a Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kara adott otthont a tehetséggondozó pedagógusok és a tehetséggondozásba bevont hallgatók részvételével megvalósult workshopnak és kerekasztal-beszélgetésnek. A tapasztalatcserét és a jó gyakorlatok megismerését célzó rendezvényen prezentációk, előadások és beszélgetések során esett szó a középiskolában és a felsőoktatásban bevált tehetséggondozási módszerekről. A rendezvény külön szekciója foglalkozott a pénzügyi, gazdasági kultúra fejlesztésével, oktatásának helyzetével – a lehetséges válaszokra koncentrálva.
A nap során többek között arra keresték a pedagógusok, oktatók és hallgatók a választ, hogy
· -milyen tehetségazonosítási és gondozási formák léteznek a köz –és felsőoktatásban?
· -melyek azok a középiskolában alkalmazott tehetségazonosítási és tehetséggondozási módszerek, amelyek a felsőoktatásban is alkalmazhatóak?
· -melyek azok a felsőoktatásban alkalmazott tehetségazonosítási és tehetséggondozási módszerek, amelyek a középiskolai gyakorlatba is átvihetőek?
· -a fenti két kérdés kapcsán: hogyan valósítható meg a tehetséggondozók közötti együttműködés, amely lehetőséget biztosít a folytonosságra az oktatási szintek között?
A rendezvényre az NTP-TÚP-13-0003 jelű, a GTK a tehetségekért pályázat keretein belül került sor.
Diplomaosztó ,Európai Unió ,SZTE ,Szegedi Tudományegyetem ,felsőoktatás ,infláció ,klaszter ,kommunikáció ,konvergencia ,közszféra ,liberalizáció ,marketing ,munkanélküliség ,regionális gazdaságfejlesztés ,regionális politika ,regionális versenyképesség ,szervezeti kultúra ,területfejlesztés ,versenyképesség ,versenyszabályozás ,