Szegedi Tudományegyetem, Gazdaságtudományi Kar Ahol tudás és szándék találkozik

Karunkról  --  Szervezeti felépítés  --  Intézetek, szakcsoportok  --  Üzleti Tudományok Intézete  --  Marketing-Menedzsment Szakcsoport

Kazár Klára publikációk

Publikációs jegyzék

 

Kazár Klára

 

 

Magyar nyelvű lektorált folyóiratban megjelenő cikk

Tessényi J. – Kazár K. (2012): Szerencsejáték-vásárlási szokások vizsgálata „prediktív analitika” segítségével. Statisztikai Szemle, 90, 7-8, 677-695. o.

Kazár K. (2014): A PLS-útelemzés és alkalmazása egy márkaközösség pszichológiai érzetének vizsgálatára. Statisztikai Szemle, 92, 1, 33-52. o.

 

Magyar nyelvű könyv, könyvrészlet

 

Idegen nyelvű könyv, könyvrészlet

 

Magyar nyelvű lektorált konferencia kiadványban megjelent közlemény

Kazár K. (2013): Márkaközösség pszichológiai érzetének megjelenése egy zenei fesztivál esetén. In Király É. (szerk.): „Kiterjesztett” Marketing Konferenciakötet, Marketing Oktatók Klubja – 19. Országos Konferencia. Budapesti Gazdasági Főiskola, Budapest, Multimédiás CD kiadvány, 492-503. o. 

 

Nemzetközi, idegen nyelvű lektorált konferencia kiadványban megjelent közlemény

Kazár K. (2013): Consumer awareness in the public services environment – The quantitative examination of water consumption habits in the city of Szeged. In Málovics É. – Kincsesné Vajda B. (szerk.): Proceedings of the "Scientific Management" and Management Science Today International Scientific Conference. Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar, Szeged, Elektronikus kötet, 228-238.o.

 

Magyar nyelvű konferencia előadás (megjelenés absztraktkötetben)

 

Idegen nyelvű konferencia előadás (megjelenés absztraktkötetben)