Publikációs jegyzék
Kazár Klára
Magyar nyelvű lektorált folyóiratban megjelenő cikk
Tessényi J. – Kazár K. (2012): Szerencsejáték-vásárlási szokások vizsgálata „prediktív analitika” segítségével. Statisztikai Szemle, 90, 7-8, 677-695. o.
Kazár K. (2014): A PLS-útelemzés és alkalmazása egy márkaközösség pszichológiai érzetének vizsgálatára. Statisztikai Szemle, 92, 1, 33-52. o.
Magyar nyelvű könyv, könyvrészlet
Idegen nyelvű könyv, könyvrészlet
Magyar nyelvű lektorált konferencia kiadványban megjelent közlemény
Kazár K. (2013): Márkaközösség pszichológiai érzetének megjelenése egy zenei fesztivál esetén. In Király É. (szerk.): „Kiterjesztett” Marketing Konferenciakötet, Marketing Oktatók Klubja – 19. Országos Konferencia. Budapesti Gazdasági Főiskola, Budapest, Multimédiás CD kiadvány, 492-503. o.
Nemzetközi, idegen nyelvű lektorált konferencia kiadványban megjelent közlemény
Kazár K. (2013): Consumer awareness in the public services environment – The quantitative examination of water consumption habits in the city of Szeged. In Málovics É. – Kincsesné Vajda B. (szerk.): „ Proceedings of the "Scientific Management" and Management Science Today International Scientific Conference. Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar, Szeged, Elektronikus kötet, 228-238.o.
Magyar nyelvű konferencia előadás (megjelenés absztraktkötetben)
Idegen nyelvű konferencia előadás (megjelenés absztraktkötetben)
Diplomaosztó ,Európai Unió ,SZTE ,Szegedi Tudományegyetem ,felsőoktatás ,infláció ,klaszter ,kommunikáció ,konvergencia ,közszféra ,liberalizáció ,marketing ,munkanélküliség ,regionális gazdaságfejlesztés ,regionális politika ,regionális versenyképesség ,szervezeti kultúra ,területfejlesztés ,versenyképesség ,versenyszabályozás ,