Publikációs lista: Dr. Prónay Szabolcs, SZTE-GTK
Sorsz. |
Publikáció |
|
Idegennyelvű könyvrészlet |
1. |
Prónay Sz. – Hetesi E. – Veres Z. (2009): Lifestyles and consumption in a transitional society: psychographic segmentation in Southern Hungary, In: Veres Z. (szerk): Életstílus alapú fogyasztói szegmensek Magyarországon, SZTE-GTK, ISBN:978-963-306-071-1, 271-279.o. |
2. |
E. Hetesi - Z. Veres – Sz. Prónay (2010): Challenges of Status Typology in a Hungarian Lifestyle Study, in Mirna Leko Šimić (ed.): Marketing i održivi razvitak (Marketing and sustainable development), Sveučilište J.J. Strossmayer u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, ISBN:978-953-253-074-2, 84-97. o. |
3. |
Prónay Sz. – Karsai K. (2010): Challenges for Analysis of the Economy,
|
4. |
Veres Z. – Hetesi E. – Vajda B. – Prónay Sz. (2010): Lifestyle-based segmentation in Hungary, In: Veres Z. (szerk): Életstílus alapú fogyasztói szegmensek Magyarországon, SZTE-GTK, ISBN:978-963-306-071-1, 261-271.o. |
5. |
Prónay Sz. – Hetesi E. – Veres Z. (2011): Status based consumption in Hungary, in Hetesi E. – Kürtösi Zs. (ed.) : The Diversity of Researxh at the Szeged Institute of Businesss Studies, Jate Press: Szeged
|
|
Hazai könyvrészlet |
6. |
Prónay, Sz – Málovics, Gy. (2008): Lokális és fenntartható fogyasztás In: Lengyel I. – Lukovics M. (szerk): Kérdőjelek a régiók gazdasági fejlődésében, JATE Press, Szeged, 185-203.o.
|
7. |
Prónay Sz. – Hetesi E. – Veres Z. – Andics J. (2008). : Az életstílus alapú szegmentáció hazai alkalmazhatósága, Marketing Oktatók Klubja – 14. országos konferencia, Budapesti Corvinus Egyetem, Marketing és Média Intézet, Budapest, Multimédiás CD kiadvány
|
8. |
Imreh Sz. – Imreh-Tóth M. – Prónay Sz. – Vilmányi M. – Lukovics M. – Kovács P. (2012): Vállalkozásoktatás a felsőoktatásban: lehetőségek és remények In: Bajmócy Z. – Lengyel I. – Málovics Gy (2012): Regionális innovációs képesség, versenyképesség és fenntarthatóság, JATE Press |
9. |
Prónay Sz. (2011) : A szolgáltatásinkubáció egyetemi fogadtatása In: Z. Karvalics L. (ed.): Szolgáltatásinkubáció az egyetemi szférában, Primaware: Szeged |
10 |
Prónay Sz. (2011): Márkalojalitással való identitásalakítás a fiatalok körében, In: Szirmai É. – Újvári E. (ed.): Az identitás szemiotikája, SZTE JGYPK: Szeged |
|
Külföldi folyóirat cikk |
11. |
Prónay Sz. – Hetesi E. – Veres Z. (2009): Lifestyles and consumption in a transitional society: psychographic segmentation in Southern Hungary, Journal Akademija MM 14th special issue, 2009. november, pp 41-53
|
|
Hazai folyóirat cikk |
12. |
Prónay Sz. (2008): A lojalitás vizsgálata fogyasztásszociológiai szempontból Vezetéstudomány 10. szám: pp.45-54 |
13. |
Prónay Sz. (2011): Fiatalok fogyasztásának vizsgálata: szegmentáció, Marketing&Menedzsment, 2011, március, pp. 26-37 |
14. |
Prónay Sz. (2011): A fogyasztás, mint az identitás (ki)alakítója, Marketing&Menedzsment, 3. szám, pp. 21-31. |
15. |
Karsai K. – Prónay Sz. (2010): Javak szimbolikus fogyasztása társadalomtudományi megközelítésben, Fogyasztóvédelmi Szemle, 2010. 4. szám 51-61.o.
|
|
Idegennyelvű konferencia kiadvány |
16. |
Veres Z. – Hetesi E. – Vajda B. – Prónay Sz. (2008): What can lifestlye-based segmentation tell u sin Hungary? 2nd International Scientific Conference: Marketing Theory Challenges in Transitional Societies Conference, the Marketing Department at the Faculty of Economics and Business, University of Zagreb, Conference proceedings
|
17 |
Prónay Sz. – Hetesi E. – Veres Z. – Vajda B. (2009): Applicabilty of lifestyle-based segmentation in a Hungarian market setting, XXI CROMAR Congress, University of Osijek, 2009. oktober 8-10.
|
18 |
Prónay Sz. – Hetesi E. – Veres Z. (2009): Hungarian Lifestyle Segments, 3rd Marketing Theory Challenges In Transitional Societies Conference, University of Maribor, 2009. szeptember 25-25.
|
19 |
Hetesi E. - Prónay, Sz. – Vajda B. (2010): Lifestyle Research With Focus Group Interviewing, Global Business Conference, Dubrovnik, Croatia October 13-16, 2010. (PDF-et nyomtatni)
|
20 |
Prónay Sz. – Hetesi E. (2011): The specific appearance of brand loyalty in generation Y consumption, Marketing Challenges in New Economy, XXII CROMAR Congress, University of Pula, 2011. október 6-8, CD kiadvány |
|
Hazai konferencia kiadvány |
21 |
Prónay Sz. (2007): A lojalitás és a fogyasztásszociológia kapcsolata, II. Pannon Gazdaságtudományi Konferencia, Pannon Egyetem, Veszprém
|
22 |
Prónay Sz. (2008): Fogyasztói kultúra, vagy kulturális fogyasztás?, „Nemzetiségi - nemzeti - Európai Identitás” Konferencia, SZTE-JGYPK, Felnőttképzési Intézet – Identitáskutató Műhely Szeged, Multimédiás CD kiadvány
|
21 |
Imreh Sz. – Imreh-Tóth M. – Prónay Sz. – Vilmányi M. – Lukovics M. – Kovács P. (2010): Vállalkozásoktatás a felsőoktatásban: lehetőségek és remények, Regionális innovációs képesség, versenyképesség és fenntarthatóság Konferencia, Konferencia kötet, SZTE-GTK
|