Fontosabb publikációk
(a) könyvrészletek
Kürtösi Zsófia – Vilmányi Márton – Henkey István (2004): Teljesítményértékelés a nonbusiness szférában. In Dinya László – Farkas Ferenc – Hetesi Erzsébet – Veres Zoltán: Nonbusiness marketing és menedzsment. Budapest: KJK-Kerszöv, 365-381
(b) folyóiratcikkek
Kürtösi Zsófia - Imreh Szabolcs - Majó Zoltán - Vilmányi Márton (2000): A felső- és középvezetők toborzási folyamatainak változása, Munkaügyi Szemle, XLIV. Évfolyam 7-8. szám, 35-40
Kürtösi Zsófia (2004): Nők a felsővezetésben: hozhat-e újat a kapcsolathálózati megközelítés, Szociológiai Szemle, 2. szám, 77-95
Kürtösi Zsófia (2007): Az informális kapcsolathálók működésének nemi különbségei egy szervezetben. Vezetéstudomány, XXXVIII. évf. 9. sz., 18-29
Kürtösi Zsófia – Hetesi Erzsébet (2007): Mit ér a diploma, ha magyar? Marketing & Menedzsment, 4-5. sz., 24-31
(c) tankönyvek, egyetemi jegyzetek, jegyzetrészletek
Kürtösi Zsófia (2004): A társadalmi kapcsolatháló elemzés módszertani alapjai. In Letenyei László (szerk.): Településkutatás. Budapest: L'Harmattan, 663-684
Kürtösi Zsófia – Vilmányi Márton (szerk.) (2006): Humánerőforrások I. Szeged: JATEPress
Kürtösi Zsófia – Vilmányi Márton (szerk.) (2007): Humánerőforrások I. Szeged: JATEPress, 2. jav. kiadás
(d) konferenciakötetben megjelent előadás
Kürtösi Zsófia (2004): A társadalmi kapcsolathálózatok nemi aspektusai. In Czagány László – Garai László (szerk.): A szociális identitás, az információ és a piac. SZTE Gazdaságtudományi Kar Közleményei. Szeged: JATEPress, 201-213
Veres Zoltán – Komáromi Nándor – Kürtösi Zsófia (2004): Munkahelyi attitűdök a nagyvállalatoknál Magyarországon. Budapesti Gazdasági Főiskola Tudományos Évkönyve 2003. Budapest: Budapesti Gazdasági Főiskola, 105-118
Hetesi Erzsébet – Kürtösi Zsófia – Vilmányi Márton (2006): A végzett hallgatók elégedettségének mérése. In Deli-Gray Zs. – Petruska I. – Szalkai Zs. – Vasné Egri M. – Vágási M. (szerk.): Innováció, társadalmi felelősség, fenntartható fejlődés – marketing megközelítésben. A magyar marketingoktatók 12. konferenciájának előadásai, Budapest: Magyar Marketing Szövetség – BMGE GTK
Hetesi Erzsébet – Kürtösi Zsófia – Vilmányi Márton (2007): A hallgatói elégedettség mérése a hazai felsőoktatásban. In T. Kiss Tamás (szerk.): Kultúra – Művészet – Társadalom a globalizálódó világban. Szegedi Tudományegyetem Juhász Gyula Pedagógiai Kar, 217-224
(e) egyéb kiadványok
Kürtösi Zsófia – Vilmányi Márton – Majó Zoltán – Imreh Szabolcs (2000): „Sorbanállás”. A felső- és középvezetők toborzási folyamatának változása a rendszerváltástól napjainkig, a médiahirdetések és a „fejvadászok” munkájának tükrében. Budapest: Struktúra-Munkaügy Kiadó, Közösen a Jövő Munkahelyeiért Alapítvány
(f) kutatási jelentések
2006 A Szegedi Tudományegyetemen 2002-ben és 2003-ban végzett hallgatók elégedettsége és munkaerő-piaci jellemzői (Kutatásvezető: Hetesi Erzsébet), ROP-3.3.1-2004-10-0004/34
2007 A Szegedi Tudományegyetemen 2004-ben és 2005-ben végzett hallgatók munkaerő-piaci jellemzői (Kutatásvezető: Hetesi Erzsébet), ROP-3.3.1-2004-10-0004/34
Diplomaosztó ,Európai Unió ,SZTE ,Szegedi Tudományegyetem ,felsőoktatás ,infláció ,klaszter ,kommunikáció ,konvergencia ,közszféra ,liberalizáció ,marketing ,munkanélküliség ,regionális gazdaságfejlesztés ,regionális politika ,regionális versenyképesség ,szervezeti kultúra ,területfejlesztés ,versenyképesség ,versenyszabályozás ,