Név:
|
|
|
|
Dr. Garamhegyi Ábel |
|
|
|
Születési idő: |
|
1969. okt. 5. |
Szakmai tapasztalatok:
2011- Barco n. v. – Vice President
2010 – 2011 Cellum International Kft., ügyvezető igazgató
2009 - 2010 Magyar Fejlesztési Bank, nemzetközi igazgató
2007 - 2009 Gazdasági és Közlekedési Minisztérium később Nemzeti Fejlesztési és Gazdasági Minisztérium szakállamtitkár, a Nemzetközi Gazdasági Kapcsolatok Kormánybiztosa
2006 - 2007 Gazdasági és Közlekedési Minisztérium, államtitkár
2004 - 2006 Gazdasági és Közlekedési Minisztérium, helyettes államtitkár – Nemzetközi Gazdasági Kapcsolatok
2003 - 2004 MEH Miniszterelnöki Kabinetiroda GTT, Gazdaságpolitikai Főosztály, főosztályvezető-helyettes majd főosztályvezető
2000 - 2001 ITDH, Dél-alföldi Regionális Képviselet (Szeged), irodavezető
1999 - 2001 Dél-alföldi Regionális Fejlesztési Tanács titkársága (Szeged), marketing tanácsadó
1999 - 2001 Mórahalom város Önkormányzata, városmarketing tanácsadó
1999 - 1999 Makó város Önkormányzata, marketing főtanácsadó
1998 - 2003 Dalson & Dawney Üzleti Tanácsadó Kft. (Szeged), vezető tanácsadó
1998 - 1998 DHL Magyarország Kft., tanácsadó, repülőtéri operációs igazgató
1997 - 1998 London School of Economics (London/Nagy-Britannia), meghívott oktató
1997 - 1997 Henkel&Söhnlein Hungary Kft. , marketing főtanácsadó
1996 - 1997 Rijksuniversiteit Groningen (Groningen/Hollandia) , meghívott oktató
Nyelvtudás:
angol valamint német, orosz
Publikációk:
Clear and Present Danger … Or?
Társszerző: Dr. Buzás Norbert
Megjelenés: Marketing and Management, XXIV évf. 1. sz., 2000. február
Educational Innovation and the Market for Geographers in Hungary
Társszerző: Dr. Mezősi Gábor és Dr. Mucsi László
Megjelenés: Journal of Geography in Higher Education, 2001.
City center management - the urban heritage
Társszerző: Ennen, Elke (Hollandia)
Megjelenés: Colorane, Írország, 1998. február
How far, how close - Distance perceptions in Geography
Társszerző: Brinkmann, Lisa (Kanada)
Megjelenés: T.E.S.G.- GirugTen - Groningen, 1994.
Privat and Public Partnership – Chapter 7
Egyetemi jegyzet, Groningen, Hollandia, 1998.
Régió- és településmarketing
Társszerző: Boros Lajos
Egyetemi jegyzet, JATE Press 2009.
A településmarketing, mint a területfejlesztés egy eszköze
Ph.D. értekezés,
Szeged, 2000
Válságkommunikációs jellegzetességek a helymarketingben
Társszerző: nincs
Megjelenés: Az információs társadalom marketing kihívásai– Tanulmánykötet, Magyar Marketing Szövetség - MOK, Szeged, 2002.
Veszíthet-e egy örök nyertes? – Budapest 2020
Társszerző: nincs
Megjelenés: A mi Budapestünk - Tanulmánykötet, Budapest, 2002.
A területi-marketing, mint az Önkormányzatok versenyképességének egy lehetséges eszköze
Társszerző: Révész Balázs
Megjelenés: Versenyképesség – Regionális versenyképesség Tanulmánykötet, SZTE Gazdaságtudományi Kar, 2000.
Kistérségek marketing programjának készítése
Társszerző: nincs
Megjelenés: Verseny és Marketing – Tanulmánykötet, Magyar Marketing Szövetség, Budapest, 1999.
A marketing, mint az általános műveltség része; oktatás „műkedvelőknek”
Társszerző: Dr. Czagány László
Megjelenés: Konferencia Kötet, Pécs, 1998.
Diplomaosztó ,Európai Unió ,SZTE ,Szegedi Tudományegyetem ,felsőoktatás ,infláció ,klaszter ,kommunikáció ,konvergencia ,közszféra ,liberalizáció ,marketing ,munkanélküliség ,regionális gazdaságfejlesztés ,regionális politika ,regionális versenyképesség ,szervezeti kultúra ,területfejlesztés ,versenyképesség ,versenyszabályozás ,