Szegedi Tudományegyetem, Gazdaságtudományi Kar Ahol tudás és szándék találkozik

Karunkról  --  Szervezeti felépítés  --  Intézetek, szakcsoportok  --  Üzleti Tudományok Intézete  --  Marketing-Menedzsment Szakcsoport

Dr. Garamhegyi Ábel önéletrajz

 
Curriculum Vitae
 
 
 
 
Név:

 garamhegyi_abel
 
Dr. Garamhegyi Ábel
 
Születési idő:

1969. okt. 5.
Tanulmányok:
2002 Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, MBA - kiegészítő képzés
1998 Ph. D. kurzus – JATE TTK - településmarketing témában
1995 József Attila Tudományegyetem, Szeged, Matematika – Földrajz szakos tanár
1995 Rijksuniversitet Groningen, Hollandia, International Course – településfejlesztés, helymarketing témában
 
Oktatói tapasztalatok:
1995 – 1997 Egyetemi tanársegéd – Gazdaságföldrajz Tanszék, JATE TTK
1997 – 2000 Egyetemi adjunktus – Marketing és Menedzsment Tanszék, SZTE GTK
2000 – Egyetemi docens – SZTE GTK majd SZTE TTK
 
 

Szakmai tapasztalatok:

 

2011- Barco n. v. – Vice President

2010 – 2011 Cellum International Kft., ügyvezető igazgató

2009 - 2010 Magyar Fejlesztési Bank, nemzetközi igazgató

2007 - 2009 Gazdasági és Közlekedési Minisztérium később Nemzeti Fejlesztési és Gazdasági Minisztérium szakállamtitkár, a Nemzetközi Gazdasági Kapcsolatok Kormánybiztosa

2006 - 2007 Gazdasági és Közlekedési Minisztérium, államtitkár

2004 - 2006 Gazdasági és Közlekedési Minisztérium, helyettes államtitkár – Nemzetközi Gazdasági Kapcsolatok

2003 - 2004 MEH Miniszterelnöki Kabinetiroda GTT, Gazdaságpolitikai Főosztály, főosztályvezető-helyettes majd főosztályvezető

2000 - 2001 ITDH, Dél-alföldi Regionális Képviselet (Szeged), irodavezető

1999 - 2001 Dél-alföldi Regionális Fejlesztési Tanács titkársága (Szeged), marketing tanácsadó

1999 - 2001 Mórahalom város Önkormányzata, városmarketing tanácsadó

1999 - 1999 Makó város Önkormányzata, marketing főtanácsadó

1998 - 2003 Dalson & Dawney Üzleti Tanácsadó Kft. (Szeged), vezető tanácsadó

1998 - 1998 DHL Magyarország Kft., tanácsadó, repülőtéri operációs igazgató

1997 - 1998 London School of Economics (London/Nagy-Britannia), meghívott oktató

1997 - 1997 Henkel&Söhnlein Hungary Kft. , marketing főtanácsadó

1996 - 1997 Rijksuniversiteit Groningen (Groningen/Hollandia) , meghívott oktató

 

 

 

Nyelvtudás:

angol valamint német, orosz

 

 

Publikációk:

 

Clear and Present Danger … Or?

Társszerző: Dr. Buzás Norbert

Megjelenés: Marketing and Management, XXIV évf. 1. sz., 2000. február

 

Educational Innovation and the Market for Geographers in Hungary

Társszerző: Dr. Mezősi Gábor és Dr. Mucsi László

Megjelenés: Journal of Geography in Higher Education, 2001.

 

City center management - the urban heritage

Társszerző: Ennen, Elke (Hollandia)

Megjelenés: Colorane, Írország, 1998. február

 

How far, how close - Distance perceptions in Geography

Társszerző: Brinkmann, Lisa (Kanada)

Megjelenés: T.E.S.G.- GirugTen - Groningen, 1994.

 

Privat and Public Partnership – Chapter 7

Egyetemi jegyzet, Groningen, Hollandia, 1998.

 

Régió- és településmarketing

Társszerző: Boros Lajos

Egyetemi jegyzet, JATE Press 2009.

 

A településmarketing, mint a területfejlesztés egy eszköze

Ph.D. értekezés,

Szeged, 2000

 

Válságkommunikációs jellegzetességek a helymarketingben

Társszerző: nincs

Megjelenés: Az információs társadalom marketing kihívásai– Tanulmánykötet, Magyar Marketing Szövetség - MOK, Szeged, 2002.

 

Veszíthet-e egy örök nyertes? – Budapest 2020

Társszerző: nincs

Megjelenés: A mi Budapestünk - Tanulmánykötet, Budapest, 2002.

 

A területi-marketing, mint az Önkormányzatok versenyképességének egy lehetséges eszköze

Társszerző: Révész Balázs

Megjelenés: Versenyképesség – Regionális versenyképesség Tanulmánykötet, SZTE Gazdaságtudományi Kar, 2000.

 

Kistérségek marketing programjának készítése

Társszerző: nincs

Megjelenés: Verseny és Marketing – Tanulmánykötet, Magyar Marketing Szövetség, Budapest, 1999.

 

A marketing, mint az általános műveltség része; oktatás „műkedvelőknek”

Társszerző: Dr. Czagány László

Megjelenés: Konferencia Kötet, Pécs, 1998.