Publikációk
Farkas Gergely
Magyar nyelvű könyv, könyvrészlet
Málovics É. – Farkas G. (2012): Szervezeti viselkedés JATE Press, Szeged
Málovics É. – Farkas G. – Téglás T. (2012): A tréningmódszer bevezetésének tapasztalatai a nappali közgazdász képzésben. In: J. Poór – M. Karoliny – C. Berde – S. Takács (Szerk.): Átalakuló emberi erőforrás menedzsment, Complex Kiadó Kft, Budapest, 177-188 o.
Kiss G. – Felegyi K. – Farkas G. (2009): A hazai bankok és a MIFID – egy 41 bankfiókot vizsgáló kutatás eredményei In: Hetesi E. – Majó Z. – Lukovics M (Szerk.): A szolgáltatások világa. SZTE Gazdaságtudományi Kar Közleményei, JATEPress, Szeged, 419 – 429 o.
Idegen nyelvű, konferencia kiadványban megjelent közlemény
Farkas G., Kincsesné Vajda B., Málovics É. (2014): The influence of values on the strategic orientations of entrepreneurs. In: Buzás N., Lukovics M. (szerk.) Responsible Innovation, Szeged, University of Szeged, 85-99 o.
Málovics É., Farkas G., Vajda B., (2014): Appearance of entrepreneurial values and strategic orientations in the basic values. In: Rotschedl J., Čermáková K.(szerk.) Proceedings of the 13th International Academic Conference. Prága, International Institute of Social and Economic Sciences (IISES), 297-314 o.
Málovics É., Vajda B., Farkas G. (2014): Student Evaluations of Courses in Business Studies. A Validation of Eduqual Method. In: Reusch P., Wolff C. (szerk.) International Research Conference 2014. Dortmund Fachhochschule, 68-75 o.
Farkas G. (2013): Management of family businesses. In: Málovics É., Kincsesné Vajda B. (szerk.) Proceedings of the "Scientific Management" and Management Science Today International Scientific Conference. Szeged, SZTE GTK, 154-164 o.
Imreh Sz., Málovics É., Farkas G. (2013): Family – business – development. In: Málovics É., Kincsesné Vajda B. (szerk.) Proceedings of the "Scientific Management" and Management Science Today International Scientific Conference. Szeged, SZTE GTK, 219-227 o.
Málovics É. – Farkas G. (2012): The impact of Entrepreneurial and Customer Orientation on the growth of SME-s and Family Businesses In: Agata G. - Tomasz Z. (szerk.) Microcosm of Economic Psychology: Proceedings of the IAREP Conference Wroclaw 2012. Wroclaw : Warsaw School of Social Sciences and Humanities, Faculty in Wroclaw, 180-186 o.
Málovics É. – Farkas G. – Vajda (2011): Familienunternehmen in Ungarn In: Fachtagung der „Gesellschaft für angewandte Wirtschaftspsychologie (GWPs), Stuttgart, 118-130 o.
Magyar nyelvű konferencia kiadványban megjelent közlemény
Farkas G. – Málovics É. (2013): Menedzsment orientációk hatása a vállalkozások növekedésére osztrák és magyar KKV-k esetén. In: Bajmócy Z., Elekes Z. (szerk.) Innováció: a vállalati stratégiától a társadalmi stratégiáig. Szeged: JATEPress, 206-217 o.
Málovics É. – Farkas G. (2012): A vevői és a vállalkozói orientáció vizsgálata KKV-knál és családi vállalkozásoknál In: Gulyás L. (szerk.): Virtuális Intézet Közép Európa Kutatására Közleményei IV. Évfolyam 5. szám (No. 11.) A-sorozat 3. Gazdálkodás- és szervezéstudományi tematikus szám, Szeged: Egyesület Közép-Európa Kutatására, Szeged. 225-234 o.
Málovics É. – Farkas G. (2012): A menedzsment orientáció hatása kkv-k és ezen belül a családi vállalkozások növekedésére In: Új eredmények a közgazdasági és üzleti tudományokban: tudományos konferencia a Debreceni Egyetem Közgazdaság- és Gazdaságtudományi Kara rendezésében az egyetem centenáriumának alkalmából, Debrecen, CD-kötet
Idegen nyelvű konferencia előadás (megjelenés absztraktkötetben)
Farkas G. (2012): Management orientations in family and non-family businesses IFERA 12th Annual World Family Business Research Conference: Emotional Dynamics in the Family Business 2012.06.26-30. Bordeaux
Farkas G (2011): Leadership of family businesses in Hungary IAREP/SABE/ICABEEP Conference, 2011. 07. 12.-16., Exeter
Magyar nyelvű konferencia előadás (megjelenés absztraktkötetben)
Imreh Sz. – Málovics É. – Farkas G. (2011): Családi – vállalkozás – fejlesztés. „Tudományos menedzsment” és menedzsment tudomány napjainkban konferencia, 2011.11.4-5. Szeged
Farkas G. (2011): Családi vállalkozások irányítása. „Tudományos menedzsment” és menedzsment tudomány napjainkban konferencia, 2011.11.4-5., Szeged
Farkas G. (2011): A családiság szerepe a vállalkozások versenyképességében, Magyar Pszichológia Társaság Éves Nagygyűlése, 2011. 05. 26., Budapest
Farkas G. (2011): A kompetencia-elvárás fejlesztésének kulturális tényezői. Vállalati esetpélda, HSZOSZ Konferencia, 2011. 04. 07., Szeged
Farkas G. (2011): Családi vállalkozók – vállalkozó családok. Regionális innovációs képesség, versenyképesség és fenntarthatóság konferencia, 2010. 10. 20., Szeged
Farkas G. (2010): Módszertani és etikai problémák egy gazdaságpszichológiai kísérletben a stressz hatásainak kutatása során, Magyar Pszichológiai Társaság Éves Nagygyűlése, 2010.05.27., Pécs
Diplomaosztó ,Európai Unió ,SZTE ,Szegedi Tudományegyetem ,felsőoktatás ,infláció ,klaszter ,kommunikáció ,konvergencia ,közszféra ,liberalizáció ,marketing ,munkanélküliség ,regionális gazdaságfejlesztés ,regionális politika ,regionális versenyképesség ,szervezeti kultúra ,területfejlesztés ,versenyképesség ,versenyszabályozás ,