A tavalyi év nagy sikere után a Paris-Saclay Egyetem újra megszervezi a marketing és a gyógyszerésztudomány közös, játékos projektjét.
2021. január 13. és 16 között újra nemzetközi csapatok versenyeznek a EUGLOH projektnek köszönhetően. Ezúttal egy képzeletbeli gyógyszercég marketing stratégiájának megalkotása a cél. Az online játék egy stratégiai szimuláció, amely a marketingre összpontosít. Segít a résztvevőknek abban, hogy megismerjék és irányítsák az egészségügyi termékek és gyógyszerek marketingjével kapcsolatos döntési folyamatot, a stratégia tervezésétől az értékesítésig.
Három nap alatt hét fordulón vesznek részt a diákcsapatok, és versenyeznek a győzelemért. A győzelem azé, akinek a részvényét a legmagasabb árfolyamon jegyzik.
Mivel a csapatok az öt egyetem tagjaiból állnak (Université Paris-Saclay, Ludwig-Maximilian University, Lund University, University of Porto, Szegedi Tudományegyetem), a hallgatók virtuális mobilitáson vesznek részt, és interkulturális tapasztalatokkal gazdagodhatnak.
A játékhoz való csatlakozásnak nem előfeltétele, hogy a résztvevő gyógyszerészeti vagy marketing ismeretekkel rendelkezzen.
A 2020-as játékról készült összefoglaló itt megtekinthető.
További információ és a regisztrációs felület itt érhető el.
Diplomaosztó ,Európai Unió ,SZTE ,Szegedi Tudományegyetem ,felsőoktatás ,infláció ,klaszter ,kommunikáció ,konvergencia ,közszféra ,liberalizáció ,marketing ,munkanélküliség ,regionális gazdaságfejlesztés ,regionális politika ,regionális versenyképesség ,szervezeti kultúra ,területfejlesztés ,versenyképesség ,versenyszabályozás ,