A tábor negyedik napján a diákok betekintést nyerhettek a Nemzeti Adó- és Vámhivatal munkájába. A délelőtti program során az államháztartás szerkezetével ismerkedhettek meg a résztvevők, illetve játékos feladatok segítségével különböző adófajtákról szerezhettek hasznos ismereteket.
A tábor 3. napjának délelőttjén a marketing és a menedzsment került előtérbe számos érdekes feladaton keresztül. Azonban a délután és az este programja sem maradt izgalmak nélkül: egy csapatmunkával fűszerezett előadás, néhány kör számháború, egy filmklub és egy vetélkedő várt a táborozókra.
Az EcoCamp második napja, melynek témája a pénzügyek és a gazdaság kör szerveződött, viszonylag frissen indult, a kezdeti fáradtságot ugyanis sikerült feloldani egy finom reggelivel a GTK Aulájában. Még csak egy estén volt túl a csapat, de már kezdett összekovácsolódni egy jó kis közösség.
A délelőtt folyamán már mindenki sürgött-forgott a Gazdaságtudományi Karon, ugyanis 2013. július 29-én (hétfőn) kezdetét vette a második EcoCamp, azaz a kar középiskolásoknak szóló tehetséggondozó tábora.
A Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kara őrzi népszerűségét a gazdasági területen továbbtanulók között.
A Délmagyarország napilapot kiadó Lapcom Kft. alapított ösztöndíjat július 22-én a Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Karán.
A közlekedési cég a 2013/14-es tanévtől is egy elsőéves közgazdászhallgatónak nyújt az önköltség összegével megegyező támogatást hét féléven keresztül.
Az ECOdemia Nyári Egyetem célja elsősorban Szeged, illetve a Dél-alföldi Régió vállalati vezetői számára történő értékteremtés. Az aktuális gazdasági, gazdaságpolitikai és vállalati trendek bemutatása mellett kiemelt fontosságú a vállalati szereplők közötti interakció lehetőségének megteremtése, a meglévő tapasztalatok új ismeretekkel történő gazdagítása.
Július 11. és 12-én újabb ösztöndíjat alapítottak az SZTE Gazdaságtudományi Karán – ezúttal ContiTech Rubber Industrial Kft. és a Provice Kft. segítik a közgazdászhallgatók tanulmányait.
Az ECOdemia Nyári Egyetem célja elsősorban Szeged, illetve a Dél-alföldi Régió vállalati vezetői számára történő értékteremtés. Az aktuális gazdasági, gazdaságpolitikai és vállalati trendek bemutatása mellett kiemelt fontosságú a vállalati szereplők közötti interakció lehetőségének megteremtése, a meglévő tapasztalatok új ismeretekkel történő gazdagítása.
Az ECOdemia Nyári Egyetem rendezvénysorozatot életre hívói, a Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kara, a CIB Bank ZRt. és a Csongrád Megyei Kereskedelmi és Iparkamara a gazdasági ismeretek és információk terjesztése érdekében hozták létre.
Együttműködési megállapodást írt alá a Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kara és a Pannon-Safe Kft. A pénzügyi közvetítéssel foglalkozó csoport egy, önköltséges képzésben részt vevő hallgató tanulmányait támogatja az elkövetkezendő szemesztertől.
A Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Karán 2013. július 5-én az előírt feltételek szabályszerű teljesítése után 229 jelölt diplomájának átadására került sort a József Attila Tanulmányi és Információs Központban.
2013. július 2-án 18 órakor új, négyestés rendezvénysorozat indult a GTK Aulájában.
Az első ösztöndíjszerződéseket az Ökonómia Alapítvánnyal, illetve a Realio Kft.-vel kötötte meg Vilmányi Márton dékán.
Értesz a marketinghez? Vannak jó ötleteid? Szereted a kihívásokat és bírod a terhelést? Most megmutathatod!
Diplomaosztó ,Európai Unió ,SZTE ,Szegedi Tudományegyetem ,felsőoktatás ,infláció ,klaszter ,kommunikáció ,konvergencia ,közszféra ,liberalizáció ,marketing ,munkanélküliség ,regionális gazdaságfejlesztés ,regionális politika ,regionális versenyképesség ,szervezeti kultúra ,területfejlesztés ,versenyképesség ,versenyszabályozás ,