A 2013. február 27-i rendezvényen a hallgatók számos sikeres vállalkozó történetét hallgathatják meg, valamint kérdezhetnek tőlük, beszélgetnének velük kötetlen keretek között.
A nagy érdeklődésnek köszönhetően a megnyitó kezdete előtt pár perccel már alig lehetett szabad ülőhelyet találni. A "Business Academy - Vállalkozó sikertörénetek a Dél-Alföldön" nevű rendezvényt 9 óra 30 perckor Dr. Vilmányi Márton, a Gazdaságtudományi Kar dékánja nyitotta meg, aki köszöntőjében az aktuális piaci helyzetről és a vállalkozók lehetőségeiről is beszámolt. A következőkben Dr. Imreh Szabolcs helyzetképet vázolt fel. Elmondta, hogy kevés azon vállalatok száma, akik valamilyen versenyelőnyre tettek szert és így tudják folytatni vállalkozásukat. Elmondta, hogy akár a tudásintenzív szektorban, akár a szolgáltatások területén tevékenykedik egy vállalat, egyedi megoldásokat kell kitalálnia, ami valóban nehéz feladat, ezért nagyon nehéz a sikeres vállalkozások közt maradni évek múltán is.
10 órakor Vas Zoltán, a Scriptum Zrt. vezérigazgatója, majd Csapó Gergely, a Realio Kft. ügyvezetője vázolta fel cégük pályáját. Megmutatták a kulcsfontosságú pontokat és helyzeteket, mellyel vállalkozásuk szembesült, valamint elmondták, milyen nehézségekkel kellett megküzdeniük az évek során.
A kávészünetet követően Gabnai Csaba, a Brill Hotel és a Brill Bisztró tulajdonosa hihetetlen történetekkel kápráztatta el a jelenlévőket.
A rendezvényt Farkas Pál zárta, aki az Olajgép-Tec Kft. sikereit osztotta meg a hallgatósággal.
A rendezvény sokak számára inspirációul szolgált: számos hallgató kiemelte, hogy olyan tanulságos történeteket hallottak, melyek arra sarkallják őket, hogy minél jobban teljesítsenek és később belőlük is jó munkaerő, esetleg vállalkozó válljon.
A program büféebéddel zárult, mely során lehetőség nyílt szakmai konzultációra, illetve személyes kapcsolatok kiépítésére további együttmőködési lehetőségek kialakítása céljából.
Diplomaosztó ,Európai Unió ,SZTE ,Szegedi Tudományegyetem ,felsőoktatás ,infláció ,klaszter ,kommunikáció ,konvergencia ,közszféra ,liberalizáció ,marketing ,munkanélküliség ,regionális gazdaságfejlesztés ,regionális politika ,regionális versenyképesség ,szervezeti kultúra ,területfejlesztés ,versenyképesség ,versenyszabályozás ,