Szegedi Tudományegyetem, Gazdaságtudományi Kar Ahol tudás és szándék találkozik

Hírek  --  Hírek  --  SZTE GTK hírarchívum  --  GTK 2011. Április

Reklám7 2011

Reklám7 logó

Most mutasd meg! Szakmai előadás-sorozat a reklámhét alkalmából
2011. április 29.

Délelőtti szekció:

10.00-10.20

Berki Viktor (SZTE hallgató): Ha kicsi, akkor személyes? A kapcsolati marketing alkalmazásának vizsgálata a kis- és középvállalkozások körében

10.20-10.50

Málnay Barnabás (Kitchen Budapest) Művészet és technológia egy platformon

10.50-11.10

Palásti Luca (SZTE hallgató): Az önmarketing és a személyes márka szerepe a munkaerőpiacon

11.10-11.30

Bagi Noémi (SZTE hallgató): Az oktatás légköre és az énhatékonysági elvárás összefüggéseinek empirikus vizsgálata a felsőoktatásban

 

Délutáni szekció:

14.00-14.20

Kertmegi Norbert (SZTE hallgató): A CF mint posztmodern gyermek avagy Egy ajánlórendszer szerepe a jövő marketingjében

14.20-14.40

Góré Dániel - Krajkó Attila (SZTE hallgatók): A közösségi média marketing célú felhasználása

14.40-15.00

Pataki Andrea (Kontaktia Kft.) Direkt marketing –a személyes kommunikáció magas iskolája

15.00-15.20

Benkő Lívia (Direkt Marketing Szövetség főtitkár) Intuíció és tudatosság a karrierépítésben

15.20-15.40

Kazár Klára (SZTE hallgató): Fogyasztói tudatosság közszolgáltatási környezetben - a szegedi vízfogyasztási szokások kvantitatív vizsgálata

 

Helyszín: Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar, Szeged, Kálvária sgt. 1., aula

A belépés ingyenes.

Az országos rendezvénysorozatról további információ: www.reklamhet.hu