Délelőtti szekció:
10.00-10.20Berki Viktor (SZTE hallgató): Ha kicsi, akkor személyes? A kapcsolati marketing alkalmazásának vizsgálata a kis- és középvállalkozások körében
10.20-10.50
Málnay Barnabás (Kitchen Budapest) Művészet és technológia egy platformon
10.50-11.10
Palásti Luca (SZTE hallgató): Az önmarketing és a személyes márka szerepe a munkaerőpiacon
11.10-11.30
Bagi Noémi (SZTE hallgató): Az oktatás légköre és az énhatékonysági elvárás összefüggéseinek empirikus vizsgálata a felsőoktatásban
Délutáni szekció:
14.00-14.20
Kertmegi Norbert (SZTE hallgató): A CF mint posztmodern gyermek avagy Egy ajánlórendszer szerepe a jövő marketingjében
14.20-14.40
Góré Dániel - Krajkó Attila (SZTE hallgatók): A közösségi média marketing célú felhasználása
14.40-15.00
Pataki Andrea (Kontaktia Kft.) Direkt marketing –a személyes kommunikáció magas iskolája
15.00-15.20
Benkő Lívia (Direkt Marketing Szövetség főtitkár) Intuíció és tudatosság a karrierépítésben
15.20-15.40
Kazár Klára (SZTE hallgató): Fogyasztói tudatosság közszolgáltatási környezetben - a szegedi vízfogyasztási szokások kvantitatív vizsgálata
Helyszín: Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar, Szeged, Kálvária sgt. 1., aula
A belépés ingyenes.Az országos rendezvénysorozatról további információ: www.reklamhet.hu
Diplomaosztó ,Európai Unió ,SZTE ,Szegedi Tudományegyetem ,felsőoktatás ,infláció ,klaszter ,kommunikáció ,konvergencia ,közszféra ,liberalizáció ,marketing ,munkanélküliség ,regionális gazdaságfejlesztés ,regionális politika ,regionális versenyképesség ,szervezeti kultúra ,területfejlesztés ,versenyképesség ,versenyszabályozás ,