Ajánlat sorszáma:
SZTE/2020/PSZ10883
Ajánlattételi határidő: 2020. augusztus 19 12:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: • Időpontja: 2020.09.10.
A beszerzés rövid ismertetője:
Letölthető állományok:
FELOLVASÓLAP_v2.docx
További információk:
A beszerzés rövid ismertetése:
Project workshop lebonyolításához helyszín, étkezés, és személyszállítás biztosítása, az alábbiak szerint:
- Rendezvény: „Danube Floodplain projekt Stakeholder workshop”
- Időpontja: 2020.09.10.
- Rendezvény időtartama: 9.00-17.00 óráig,
- A helyszín: KÖTIVIZIG, Szolnoki Szakaszmérnökség (Szolnok, Verseghy út 1.)
-
IKT eszközök biztosítása
- IKT eszközök biztosítása: 1 db laptop, 1 db projektor, vetítő felület, internet kapcsolat a résztevőknek, az asztalhoz legalább 3 hosszabbító, valamint hangosítás.
- 1 fő az IKT eszközök és a hangosítás kezeléséhez értő technikai személyzet biztosítása az esetlegesen felmerülő számítástechnikai és hangosítással kapcsolatos technikai problémák megoldására.
-
13 +1 fős kisbusz
- 1 db 13 + 1 fős kisbusz biztosítása sofőrrel kb. 3 óra időtartamban kb. 100 km-es menetteljesítménnyel a résztvevők számára biztosított terepi szakmai tanulmányút céljából a Pilot területeken
-
Catering
- Vendégfogadó kávészünet, 2 alkalommal kávészünet és 1 alkalommal büfé ebéd biztosítása tervezetten 60 fő részére az alábbiak szerint:
-
Vendégfogadó kávészünet : kávé, tea, ásványvíz (mentes és dús), rostos és szénsavas üdítők, sós és édes aprósütemény
-
Kávészünet: kávé, tea, ásványvíz (mentes és dús), rostos és szénsavas üdítők, sós és édes aprósütemény.
-
Büfé ebéd: leves, 2 féle főétel (normál és vegetáriánus); salátapult, gyümölcstál, desszert, kávé, tea, ásványvíz (mentes és dús), rostos és szénsavas üdítők
- Vállalkozó köteles biztosítani tárolóedényeket az esetleges ételmaradék elszállításához.
- Vállalkozó köteles az étkezést/kávészüneteket megelőzően egyeztetni a részletes menüsort Megrendelő képviselőjével.
A projekt száma:
|
DTP2-003-2.1
|
A projekt címe, megnevezése:
|
Danube Floodplain
|
Bírálati szempont: A legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás.
Kérjük, hogy Ajánlattevő az ellenszolgáltatás összegét a Felolvasólap 2. sz. Melléklet kitöltésével adja meg.
A fentitől eltérő ár táblázat is alkalmazható, de tekintve, hogy tervezett létszámról van szó mindenképp tartalmaznia kell az eltérő Áfa tartalmú tételek bruttó egységárait is a tételes elszámolás miatt.
Ajánlatkérő a mindösszesen megadott bruttó árakat fogja értékelni a bírálat során.
A büféebéden, menü vacsorán, szendvicsebéden, kávészüneteken és vendégfogadó kávészüneteken résztvevők száma tervezett létszám, mely változhat. Megrendelő a résztvevők létszámában történt eltérést legkésőbb a rendezvényt megelőző napon jelzi a nyertes Vállalkozó felé. Az elszámolás a megadott egységárak alapján a legkésőbb a rendezvényt megelőző napon megadott létszámnak megfelelően történik. Felek kötelesek a megadott létszámot a teljesítésigazolásban rögzíteni.
Ajánlatkérő az ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt, annak fedezetet kell nyújtania minden a helyszín és étkezés biztosításával kapcsolatban felmerülő költségre beleértve a szervizdíjat is.
Fizetési feltételek: Vállalkozó a helyszín és étkezés biztosításának díjáról teljesítésigazolást követően 1 db számlát nyújthat be, melyet a SZTE, a számla kézhezvételétől számított 60 napon belüli fizetési határidővel, átutalással teljesít.
Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Szöllősy Ervin, irodavezető
szollosy.ervin@gmf.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Bucsainé Pados Anikó, projektmenedzser SZTE Rektori Hivatal Projektmenedzsment Igazgatóság, tel: +36 (62) 546-732, +36 (62) 544-000/6732
email:
bucsaine.pados.aniko@gmf.u-szeged.hu
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Nyertes ajánlattevő: SZFÉRA-TISZA Kft.
Nyertes ajánlati ár: 595 000,-Ft+ÁFA